duminică, 1 iunie 2008

Lucruri vechi - 2

" 1. E-ACTUAL EDITORIAL:

Continuam publicarea textelor primite de la cititorii nostri.
In numarul de astazi, Editorialul este semnat de un tanar in varsta de 17 ani!


Si post-it-urile se dezlipesc
Cat de repede am crescut. Si cat de putine lucruri imi amintesc din copilaria mea. O pata neagra s-a pus asupra acelei perioade. De fapt, cred ca fiind cantitatea prea mica, s-a pierdut in arhiva personala. Un post-it dezlipit, ingalbenit si scris cu o cerneala fada.
Acum, privind in urma, oprindu-ma pentru un moment, intr-o noapte in care bataia lunii in fata, muzica in surdina si toate regretele din urma ma opresc a-mi continua rutina, am eliminat 2 ore de dormit pentru a iesi din actiunile masinale ale vietii, si a contempla… o alta dimensiune in care visurile se implinesc.
Spunea tatal meu, de fiecare data cand mergea la tara pentru a petrece Craciunul impreuna cu rudele lui, ca se duce sa ia „o gura de oxigen”. Asa ma simt si eu in aceste momente, analizand viata mea si a celor din jur. Simt ca m-am cufundat prea mult in marea de actiuni obisnuite si trebuie sa scot capul la suprafata pentru cateva momente, pentru a-mi reimprospata puterile.
Nici nu am simtit cum a trecut timpul. Au trecut deja 4 ani de la atentatul WTC, profesorii au ajuns la saturatie cu salariile lor sub limita decentei, C.V.T. a terminat deja a 10-a carte a sa… melancolia se oxideaza in celule din ce in ce mai repede, eliberand dorinta de a comunica cu cineva, de a nu mai fi strain fata de lumea inconjuratoare.
Un lucru ma surprinde. Acum, cand tehnologia creste cu viteza luminii, si ne ofera posibilitati nelimitate de comunicare, oamenii sunt din ce in ce mai inchistati in propria carapace. Deja timpul a devenit dusmanul nostru aprig, in loc sa fim multumiti ca traim, suntem nemultumiti fiindca nu mai simtim ca traim, totul trece pe langa noi. Si dupa toate acestea cu ce ramanem? Un apartament in Titan, 2 copii, o masina si multe nopti pierdute in incercarea de a aduce stabilitate in viata si familie. Fara nici un rost. De fapt, nu mai avem TIMP sa traim, ci doar sa incercam… "

Niciun comentariu: