vineri, 23 mai 2008

East side Story

hai ca am amanat destul. si cum nu vreau sa ramana doar o amintire, trebuie sa las o urma a acestui episod.
Multi fani ai actorului, prezentatorului si polivalentului Florin Calinescu s-au intrebat timp de 2 ani de ce naiba s-a tuns la chelie intr-o perioada din viata lui. Anul acesta am aflat de ce.
Filmul anului in Romania, un thriller care te tine cu sufletul la gura, cu un final neasteptat.

avand motto-ul "tema, ideea si morala este banii. banii este fericire, restul tot e amagire." trailerul filmului anunta o antiteza nemaiintalnita in zilele noastre. De la Florin Calinescu si Monica Merisan (o prezenta proaspata si care face fata cu brio playback-ului pe tot parcursul filmului) pana la Romica Tociu, Cornel Palade , si personajul principal VIO interpretat de Sorinel the golden kid.


acum ca am facut prezentarile, sa trecem la comentarii.
In primul rand, nu ma asteptam sa gasesc filmul la Multiplex.
ca sa citez pe cineva "am ramas perplex in fata la Multiplex. "
M-am gandit ca totusi, avand parte de o asemenea distributie si reclama ,sa gasesc sala plina. De oameni... Nerabdatori :). Am avut o dilema si fata de imbracaminte. E primul film la care ma duceam si ma gandeam cum sa ma imbrac astfel incat sa ma integrez in decorul "floral" al salii.
Se pare ca nu era nevoie de asa ceva. Sala era aproape goala. In afara de grupul meu de 4 oameni, niste prieteni din cartier pe care nu ii vazusem de ani intregi si o supraponderala care isi dirija turmitza de oi FIX in spatele nostru pentru a behai pana la finalul filmului, nimeni nu isi mai daduse interesul pentru aceasta capodopera.
Si asa a inceput primul Musical de manele.
am MURIT de ras. si acum rad cand ma gandesc la toate momentele in care Sorinel deschidea gura. Un asa "actor" de comedie mai rar...
S-a dorit a fi un "west side story" pur romanesc. si pur romanesc a fost...
Romica Tociu si Cornel Palade cu ACELEASI glume expirate pe care le foloseau la TeleEuroBingoShow, un Sorinel care mai bine canta pe TOT parcursul filmului, si un Florin Calinescu chel.
Totusi, de apreciat aparitia lui Octavian Strunila. Mi s-a parut cea mai inspirata aparitie din tot filmul.
Nu cred ca ar mai fi ceva de spus. Trebuie vazut. Este o experienta unica, mai ales daca ai ratat duetul Salam-Paula Seling.

Ah, si sa nu te mire daca iesi din sala fredonand pe scarile rulante ca tampitul "ramona, ramona ramona, RAMOOONAAAAAAAA ". Nu esti singurul :) .

Niciun comentariu: